השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלת משרדים במרכז

עוברים משרד? באמצעות טופ הובלות תקבלו עד 3 הצעות מחיר להובלת משרדים במרכז לצרוך השוואת המחירים. בנוסף תראו איך תמצאו חברת הובלות מומלצת להובלת המשרד.

הובלת משרדים במרכז במחיר זול

מחיר הובלת משרדים במרכז הוא לא קבוע והוא ישתנה בהתאם למספר דברים. ראשית המחיר ישתנה בהתאם לגודל ההובלה ובעצם גודל המשרד שלכם. בנוסף המחיר משתנה בהתאם לזמן ההובלה, כשהובלה בשעות הלילה עולה מעט יותר מהובלה בשעות רגילות. לבסוף המחיר גם ישתנה בהתאם לתמחור של חברת ההובלות במרכז שתבחרו.

 

לא כל חברת הובלת תיקח לכם מחיר זהה על הובלת משרדים במרכז, לכן מומלץ ביותר לבצע השוואת מחירים - כך תחסכו משמעותית ממחיר הובלת המשרד. תוכלו להתקשר לצוות הטלפוני של טופ הובלות או להשאיר פרטים בטופס המצורף ותקבלו עד 3 הצעות מחיר מחברות הובלה להובלת משרדים במרכז. ככה תוכלו להשוות ולחסוך בקלות.

 

הובלת משרדים במרכז

כמה עולות הובלות משרדים במרכז?

הוספנו לכן מחירים של הובלות במרכז נפוצות לפי גודל משרד. תוכלו לראות מחירים נוספים במחירון הובלת משרדים המלא.
 

מחיר הובלת משרדים במרכז

הובלת משרד במרכז עד 50 מ"ר

בבניין עם מעלית.


1,250 - 1,600 ש"ח
הובלת משרדים 4 חדרים במרכז

משרד עד גודל 110 מ"ר.


3,000 - 3,800 ש"ח
כמה תעלה הובלת משרד במרכז 5 חדרים?

משרד עד גודל 150 מ"ר.


4,000 - 5,000 ש"ח

הדפס מחירון

הובלת משרדים במרכז על ידי חברת הובלות מומלצת

בשביל למצוא חברת הובלת מומלצת להובלת משרדים במרכז חשוב קודם כל לנסות להסתכל על המלצות מלקוחות קודמים של אותה החברה. ככה תראו אם הם עשו עבודה טובה, הלקוחות היו מרוצים ושווה להזמין אותם.

 

מעבר לכך חשוב לקחת חברת הובלות שמתמחה בהובלת משרדים. יש כמה הבדלים בין הובלות משרדים לבין הובלת דירה או הובלות קטנות שחשוב להכיר.

 

מה בודקים? הובלת דירה הובלת משרדים
פירוק והרכבה רהיטים מעט רהיטים הרבה רהיטים - חשוב יותר מיומנות
שעות גמישות שעות רגילות שעות גמישות - לא להפריע לעובדים
ביטוח הובלות מומלץ חובה

שמים לב לציוד הרגיש שלכם

בהובלת משרדים במרכז יש הרבה ציוד רגיש, וכשאתם מזמינים שירות דרך טופ הובלות תדעו שאתם מקבלים חברת הובלות שמבינה את הרגישות והחשיבות של ציוד משרדי. לדוגמה:

  • ארון תקשורת: תוכלו לקבל שירות של הובלת ארון תקשורת או חדר שרתים שלם. ארון תקשורת הוא המנהל האמיתי של המרכז, הוא קובע אם יש אינטרנט ובעיה בארון התקשורת יכולה לשבש את כל יום העבודה התקין.
     
  • מסמכים חשובים: בתור משרד יש לכם הרבה מסמכים חשובים, בעיקר של חשבונאות או מסמכים משפטיים. חשוב לוודא שהם מעוברים בצורה טובה.
     
  • מחשבים רבים: מחשבים הם ציוד רגיש שהעברה לא רגישה שלו יכולה להרוס אותו. מעבר לרגישות שלו מדובר ביחידה ששומרת הרבה מידע מאוד חשוב של אותו עובד.

 

 

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

איך תתכוננו להובלת משרדים במרכז?

בשביל להתכונן להובלת משרדים במרכז תצטרכו קודם כל לוודא שאתם מתאמים פגישת תכנון עם חברת ההובלה. לאחר מכן ודאו שאתם מנתקים את כל המחשבים ומכשירים החשמל מפני שזה דבר שהמובילים לרוב לא יעשו.

 

בנוסף ודאו שאתם מצליחים להעביר את המשרד בשלבים ואתם אורזים את החדרים שניתן להעביר קודם לכן לפי התכנון. ולבסוף ודאו שעל כל ארגז ורהיט אתם רושמים את החדר שבו הוא היה.