- טופ הובלות
- שירותי הובלה
- הובלות משרדים
הובלות משרדים
- מחירון הובלות משרדים
- השוואת מחירים בין חברות הובלת משרדים
- איך מוצאים חברת הובלות מומלצת להובלת משרדים?
- מה חשוב לדעת על משרדי הייטק?
- הובלות משרדים מתחילות בתכנון טוב
- איך מתבצעת הובלת משרדים בפועל?
- מה מיוחד בהובלת משרדים?
- השכרת מנוף להובלת משרד
- הובלת משרדים בכל רחבי הארץ
- לפני שנמשיך, יש לכם שאלות?
- העתקת משרדים עם 'טופ הובלות'
- אריזת משרדים על ידי המובילים
- גם שירות של הובלת מכונת צילום
רגע לפני שאתם מזמינים חברת הובלות להובלת משרדים חשוב לוודא שאתם יודעים את כל מה שאתם צריכים. איך מתבצע התהליך, איך מוצאים חברת הובלות מומלצת וכמובן מה המחיר.
מחירון הובלות משרדים
מחיר הובלת משרדים הוא לא קבוע והוא תלוי במספר דברים. ראשית כל הוא תלוי בגודל המשרד, מספר הרהיטים, וגם בשירותים נוספים שנפוצים בעת הובלות משורדים כמו שימוש במנוף, פירוק והרכבה של רהיטים, אריזה על ידי המובילים ועוד. תוכלו לחשב את מחיר הובלת המשרד שלכם במחשבון ההובלות שלנו.
כמה עולה הובלת משרדים?
מחיר הובלת משרד 1 חדרים
בהנחה שמדובר בבניין עם מעלית. |
750 - 950 ש"ח |
מחיר הובלת משרד 2 חדרים
הובלת משרד עד גודל של 50 מ"ר. |
1,250 - 1,600 ש"ח |
מחיר הובלת משרד 3 חדרים
הובלת משרד עד גודל 80 מ"ר. |
1,800 - 2,600 ש"ח |
מחיר הובלת משרד 4 חדרים
הובלת משרד עד גודל 120 מ"ר. |
3,000 - 3,800 ש"ח |
מחיר הובלת משרד 5 חדרים
מחיר הובלת משרד עד גודל 150 מ"ר. |
4,000 - 5,000 ש"ח |
הדפס מחירון
- המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
- המחירון מעודכן לחודש דצמבר בשנת 2024.
השוואת מחירים בין חברות הובלת משרדים
מעבר לכל מה שאמרנו בפסקה הקודמת לגבי הגורמים שמשפיעים על מחירי הובלות משרדים יש גם דבר נוסף שלא אמרנו וזה התמחור של חברת ההובלות. לא כל חברת הובלות משרדים תיקח לכם מחיר זהה על הובלה של אותו משרד בדיוק.
לכן מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר, ככה תוכלו לערוך השוואת מחירים. השוואת מחירים יכולה לחסוך עד 39% מהמחיר הסופי של הובלות משרדים. התקשרו לצוות אתר 'טופ הובלות' ותוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מחברות הובלות משרדים. ככה תוכלו להשוות ולחסוך.
איך מוצאים חברת הובלות מומלצת להובלת משרדים?
יש כמה דברים שכדאי לבדוק כשמחפשים חברת הובלות להובלות משרדים:
- חברת הובלות משרדים: כשאתם צריכים הובלות משרדים חשוב לדעת שיש חברת שמתמחות בשירות הזה ספציפי. חברת הובלות משרדים תדע לעשות את כל שלבי ההובלה (עליהם נפרט בהמשך) בצורה טובה ויסודית יותר. החל משלב התכנון והאריזה ועד פירוק והרכבת הרהיטים הרבים.
- ביטוח הובלות: לפני שאתם שוכרים את שירותיה של חברת הובלות משרדים חשוב לוודא שיש להם ביטוח הובלות משרדים. הביטוח יעזור לוודא שגם במקרה של נזק כלשהו לציוד שלכם תדעו שהוא מכוסה. מומלץ גם לבקש את איש הקשר של חברת הביטוח שיהיה לכם.
- מחיר הוגן: אל תקחו שירות של הובלות משרדים בלי לוודא שהמחיר הוגן, אין סיבה לשלם אלפי שקלים יותר על הובלת המשרד. ערכו סקר שוק, בדקו את המחירים, השוו אותם וכך תוודאו שאתם לוקחים שירות עם מחיר הוגן ולא מופקע.
- הובלה בשעות אחר הצהריים והלילה: זמן שווה כסף והזמן של העובדים שלכם שווה הרבה מאוד. לפעמים מומלץ לעשות הובלות משרדים בשעות אחר הצהריים ובלילה, ובכך להפריע כמה שפחות לסדר יום העבודה של המשרד שלכם. חשוב להגיד שלא כל חברות ההובלה מציעות שירות כזה, אז חשוב לבדוק את זה קודם.
- המלצות: אחרי שקיבלתם שמות של חברות הובלות משרדים מהמוקד הטלפוני של 'טופ הובלות' תוכלו לחפש אותם בגוגל או ברשתות החברתיות. תראו המלצות, דירוגים וחוות דעת של לקוחות קודמים.
- הצעת מחיר כתובה: לא סוגרים פרוייקט כזה גדול של הובלת משרד בלי לקבל הצעת מחיר כתובה ומסודרת. הצעת מחיר מסודרת כתובה לא תשאיר שום מקום לבלבול לגבי איזה ציוד מובילים, כתובת, זמני ההובלה, שירותים נוספים ועוד. אל תוותרו ותתעקשו על הצעד הזה.
מה חשוב לדעת על משרדי הייטק?
הובלות משרדי הייטק הן לרוב יותר רגישות מהובלות משרדים רגילים עקב הציוד הרגיש שלרוב יש בו. בין אם מדובר על הרבה מחשבים, הובלת ארון תקשורת או הובלה של חדרי שרתים שלמים שצריך להעביר חשוב לוודא שהובלת משרדי הייטק נעשית על ידי חברות שמבינות את הרגישות של הציוד הזה.
מעבר לציוד הרגיש למשרד הייטק יש את היתרון שלרוב יותר קל לעבוד מהבית, ויום ההובלה זו הזדמנות טובה לבקש ממי שניתן שיעבוד מהבית. ככה תפריעו ליום העבודה של פחות אנשים מהמשרד שלכם ותדאגו שלמרות ההובלה החברה עדיין שומרת על סדר יום עבודה תקין.
הובלות משרדים מתחילות בתכנון טוב
השלב הראשון של הובלת משרדים הוא התכנון. נציג מחברת ההובלות לרוב יבוא למשרד כדי לראות אותו ולהיפגש עם מנהלת המשרד לפירוק שלבי ההובלה. תכנון הובלת משרדים כולל:
- תכנון לוח זמנים ותיאום
- הצעת מחיר
- בדיקה של גודל המשאית הדרושה
- כמה סבלים יגיעו
- חנייה קרובה
- רשימה מסודרת של כל פריט ופריט
- מה דורש פירוק והרכבה
- שירותים נוספים כמו מנוף הרמה או אריזה
- תכנון מסודר של מה הולך לאיזה חדר
איך מתבצעת הובלת משרדים בפועל?
לאחר התכנון הגענו להובלה עצמה, אז היא תתחיל? קודם כל במידה וסיכמתם על שירותי אריזה על ידי המובילים אז ככה תתחיל ההובלה. המובילים יגיעו למשרד ויתחילו לארוז אותו. פה התכנון של מה הולך לאיזה חדר הוא חשוב, לרוב מומלץ לשים מדבקות על כל רהיט ומחשב.
לאחר מכן יש צורך בפירוק והרכבה של הרהיטים, ובמשרד יש הרבה מאוד רהיטים. אחרי הפירוק נותר להעמיס את כל הציוד על המשאית ולהעביר ולנסוע לכתובת הבאה של המשרד שלכם. שם המובילים יפרקו את הציוד וירכיבו אותו בחדרים שתרצו.
מה מיוחד בהובלת משרדים?
יש כמה דברים שמיוחדים בהובלת משרדים לעומת הובלות של דירה. יש צורך בתכנון מקדים לפני ההובלה, צריך לבוא לראות את המשרד ויש גם ציוד משרדי. הובלות ציוד משרדי צריכות להיעשות ברגישות כי מדובר במסמכים חשובים, ציוד רגיש כמו מחשבים ופירוק והרכבה של רהיטים מורכבים יותר כמו מחיצות או עמדות קיוביקלס.
# | הובלת משרדים | הובלת דירות |
לבוא לראות את המקום | חובה | לרוב אין צורך |
תכנון לוח זמנים | חובה | אין |
ציוד רגיש | יש | לרוב מועבר באופן ידני |
פירוק והרכבה של רהיטים | הרבה רהיטים | מעט רהיטים |
משך הובלה | הובלה ארוכה | הובלה פחות ארוכה |
השכרת מנוף להובלת משרד
לפעמים יש ציוד שלא נוכל להעביר במשאית, בין אם זה כי הוא לא נכנס בדלת, לא מתפרק, כבד מדי או שפשוט נעדיף את הבטיחות של הובלה עם מנוף. השכרת מנוף להובלת משרד לרוב תעלה בין 400 - 600 ש"ח לשעה למנוף הרמה קטן (עד קומה 6).
מחיר ממוצע לשעת השכרה של מנוף להובלת משרדים קטן:
500 ₪
טווח מחיר גבוה
600 ₪
טווח מחיר נמוך
400 ₪
הובלת משרדים בכל רחבי הארץ
באמצעות פריסה ארצית, עבודה עם כמה חברות ומוניטין של שנים, כיום אנו יכולים לומר כי טופ הובלות יכולה לספק שירות מעבר משרדים בכל רחבי הארץ, זה לא משנה באיזה אזור משרדך ממוקם כעת ולאיזה אזור אתה הולך לעבור, באמצעות טופ הובלות תוכל להגיע לכל יעד ומכל יעד, ניתן לשלב שירותים נוספים כמו אריזה ואחסנה לתקופות, אנחנו כאן על מנת להעניק לך את כל הפתרונות הקיימים בתחום.
לפני שנמשיך, יש לכם שאלות?
שאלות נפוצות מהגולשים של טופ הובלות לגבי הובלת משרדים:
הובלת משרד יכולה לקחת בין 6 שעות לבין כמה ימים בהתאם לגודל המשרד וללוח הזמנים שתכננתם עם חברת הובלות המשרדים.
לפני שהמובילים מגיעים חשוב לנתק את כל המחשבים והמכשירים החשמליים מפני שמובילים לא עושים את זה בעצמם.
להרבה חברות הובלה יש ביטוח הובלות שמכסה במקרה של נזק במהלך ההובלה. ודאו את זה איתם לפני שאתם סוגרים את העסקה.
נחדד שוב כמה זה חשוב לרשום כל ארגז ושידה שאתם רוצים להעביר. זה כדי לוודא שחברת ההובלות מביאה את גודל המשאית הנכונה ויש מקום להכל.
יש הרבה חברות הובלת משרדים שיספקו לכם גם את הקרטונים לצורך ההובלה. חשוב שתוודאו את זה לפני כן.
העתקת משרדים עם 'טופ הובלות'
הרבה פעמים אנחנו אוהבים את העיצוב הקיים שלנו ואנחנו רוצים לשנות כמה שפחות. במקרה כזה תוכלו לבקש העתקת משרדים מחברת ההובלות. חשוב לוודא את הכל בשלב התכנון כולל תמונות וסרטונים שלא ישאירו שום מקום לספק.
כמובן שלא תמיד ניתן להעתיק משרד, זה תלוי במקום אליו אתם עוברים, מספר החדרים הגודל שלהם וכו.
אריזת משרדים על ידי המובילים
במשרדים יש הרבה ציוד, לכן אריזת משרד על ידי המובילים הוא שירות נפוץ מאוד. בעת אריזת משרד, כמו שאמרנו קודם, חשוב לסמן איזה פריט הולך לאיזה חדר כדי למנוע בלבול במהלך ההובלה. כל עובד רוצה שיהיה לו את הארון שלו, המחשב שלו והמגירה שלו.
גם שירות של הובלת מכונת צילום
כשצריכים להוביל מכונת צילום יש קושי גודל עקב כך שמדובר במכשיר גדול וכבר עם זאת מאוד רגיש וקריטי. הובלת מכונת צילום היא חלק הכרחי מכל הובלת משרדים, כי כמעט אין משרדים היום שלא משתמשים במכונת צילום, במיוחד כשאותה מכונת צילום היא גם מספדת וסורק.