השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלת מנוף בחיפה

אם אתם במהלך מעבר דירה ואין גישה למעלית כנראה שהובלות מנוף בחיפה הן מה שתצטרכו כדי לבצע את ההובלה. בעמוד שלפניכם תראו מתי חובה ומתי מומלץ לעשות הובלת דירה עם מנוף בחיפה, כמה זה עולה, למצוא חברת הובלות מומלצת וגם לערוך השוואת מחירים.

הובלת דירה עם מנוף בחיפה - מתי נצטרך?

הובלת דירה עם מנוף היא לפעמים הכרחית עקב כך שלא נוכל להוביל את הדירה ללא מנוף. לפעמים זה חובה, ולפעמים זה פשוט מומלץ. בואו נבין למה ומתי:

  • חוסר נגישות: המקרה הנפוץ ביותר בו הובלת דירה עם מנוף בחיפה נדרשת הוא חוסר נגישות למעלית או שאין מעלית בכלל.
     
  • ציוד רגיש וכבד: מקרה נוסף שבו נרצה לעשות הובלות מנוף בחיפה הוא ציוד רגיש שלא נרצה שהמובילים יובילו וירימו מחשש שיהיה לו נזק. ציוד רגיש קטן כמו לפטופ נוכל להעביר בעצמנו, אבל דברים יותר כבדים מזה יכולים להיות בעיתיים.
     
  • רהיטים לא מתקפלים: אם יש רהיטים גדולים מאוד שלא מתקפלים, לדוגמה פסנתר או ספה וינטג' שלא ניתנת לפירוק והרכבה, הובלה עם מנוף בחיפה היא דבר שנצטרך לעשות.

 

הובלות מנוף בחיפה

מחיר הובלות מנוף בחיפה

מחיר הובלות מנוף בחיפה יהיה בין 400 - 600 ש"ח לשעת השכרה של מנוף הרמה קטן עד קומה 6. המחיר יהיה יותר גבוה במידה ומדובר בקומה יותר גבוהה. תוכלו להסתכל על מחירי הובלות עם מנוף נוספים.

 

מחיר השכרת מנוף להובלה עד קומה 6 לשעה אחת

מחיר השכרת מנוף להובלה עד קומה 6 לשעה אחת: 500 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

השוואת מחירים בין הובלות מנוף בחיפה

מחיר הובלות מנוף בחיפה כאמור משתנה בהתאם לזמן ההשכרה שתצטרכו ולגובה שתצטרכו את המנוף, אבל לא רק - הוא נקבע גם לפי חברת ההובלות שאיתה תקבעו. לא כל חברת הובלות בחיפה תיקח לכם מחיר זהה גם אם מדובר על הובלה זהה לחלוטין.

 

לכן השוואת מחירים בין הובלות מנוף בחיפה היא חשובה ויכולה לחסוך לכם משמעותית במחיר ההובלה. התקשרו לצוות הטלפוני של טופ הובלות וקבלו עד 3 הצעות מחיר שונות להובלה עם מנוף בחיפה כדי שתוכלו להשוות ולחסוך.

 

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

הובלת דירה עם מנוף בחיפה עם חברת הובלות מומלצת

כשאתם מחפשים הובלת דירה עם מנוף בחיפה אתם רוצים חברה מומלצת שתעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. איך מוצאים אחת כזאת? בדקו את הדברים הבאים:

  • ביטוח הובלות: כשאתם עושים הובלת דירה יש לכם כנראה הרבה ציוד רגיש שאתם לא רוצים שייפגע. אבל אם הוא כן נפגע אתם רוצים לוודא שיש ביטוח הובלות שמכסה נזק אפשרי. פשוט שאלו את חברת ההובלות.
     
  • המלצות: רגע לפני שאתם סוגרים עם חברת הובלות הריצו את השם שלה בגוגל או ברשתות החברתיות כדי לראות מה חשבו עליה לקוחות קודמים.
     
  • הצעת מחיר כתובה: הובלת דירה עם מנוף בחיפה היא לא דבר מאוד פשוט ומאוד חשוב לוודא שהכל מוסדר וסגור. מה הכתובות, האם יש שירותים נוספים כמו פירוק והרכבה של רהיטים, וכמובן מה המחיר הסופי של כל דבר.

יתרונות של הובלה עם מנוף בחיפה

להובלה עם מנוף בחיפה יש יתרונות שבגללם הרבה אנשים בוחרים לעשות אותה:

 

מה בודקים? הובלה ללא מנוף בחיפה הובלה עם מנוף בחיפה
חיסכון בזמן לוקח יותר זמן לרוב חוסך זמן
הגנה על ציוד רגיש רק הזהירות של המובילים הציוד לא עובד במדרגות או מעלית
חוסר נגישות למעלית לפעמים לא ניתן לפעמים חובה

שאלות נפוצות על הובלות מנוף בחיפה

מה עוד רציתם לדעת על הובלות מנוף בחיפה?

לכמה זמן אצטרך את המנוף?

לרוב להובלת דירה בגודל של עד 2 חדרים שעה אחת תספיק, אם מדובר על דירה בגודל 3-4 חדרים שעתיים ודירת 5 חדרים תצטרך 3 שעות מנוף.


איך אדע איזה גודל של מנוף הרמה בחיפה אצטרך?

עד קומה 6 תצטרכו מנוף הרמה קטן, קומות 6-10 מנוף הרמה בינוני ומעל זה תצטרכו מנוף הרמה גדול.