השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלה עם מנוף בתל אביב

שירותי הובלה עם מנוף בתל אביב - כמה זה עולה, מה חשוב לדעת לפני שמזמינים שירות ומדוע מדובר באחד מהשירותים המבוקשים בתחום? הנה כל המידע בנושא.

מתי נזדקק להובלה עם מנוף בתל אביב?

כמדי יום מתבצעות ברחבי העיר תל אביב הובלות של דירות, רהיטים, מוצרי חשמל, משרדים ועוד. כל תהליך הובלה, יכול להתקצר משמעותית כאשר משלבים בתהליך מנוף הרמה. מנוף זה עוזר להוציא את הרהיטים מנקודת המוצא ומאפשר גם להכניסם בקלות ובמהירות ביעד החדש. הובלה עם מנוף בתל אביב אומנם עשויה לעלות מעט יותר אך היא מזרזת את התהליך כולו ועוזרת לשמור על הציוד.

 

הובלה עם מנוף בתל אביב

מחיר הובלה עם מנוף בתל אביב

מחיר הובלה עם מנוף בתל אביב ישתנה בהתאם לגובה המנוף שתצטרכו. ישנם 3 גדלים של מנוף הרמה והמחיר שלהם משתנה בהתאם לגובה כמו שמצורף במחירון:

מחירי הובלה עם מנוף בתל אביב

הובלה עם מנוף בתל אביב עד קומה 6

המחיר הוא לשעה של מנוף הרמה קטן.


400 - 600 ש"ח
הובלה עם מנוף בתל אביב קומות 6 - 10

המחיר הוא לשה של מנוף הרמה בינוני.


500 - 900 ש"ח
הובלה עם מנוף בתל אביב עד קומה 15

שעת השכרה של מנוף הרמה גדול.


1,000 - 1,500 ש"ח

הדפס מחירון

השוואת מחירים בין הובלות עם מנוף בתל אביב

מחיר הובלות עם מנוף בתל אביב ישתנה לפי זמן השכרת המנוף וגם לפי גובה המנוף. אבל לא רק, הוא ישתנה גם לפי חברת ההובלות איתה תסכמו את העבודה. תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר מחברות הובלה להובלה עם מנוף בתל אביב ואז לערוך השוואת מחירים.

 

השוואת מחירים בין חברות הובלה להובלה עם מנוף בתל אביב יכולה לחסוך לכם בקלות כמה אחוזים מהמחיר הסופי והיא לא תיקח לכם זמן רב בכלל. תוכלו להתקשר לצוות הטלפוני של טופ הובלות ותקבלו עד 3 הצעות מחיר מחברות הובלה בתל אביב כדי שתוכלו להשוות ולחסוך בקלות.

 

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

הובלות עם מנוף בתל אביב לכל ציוד

גם אם אתם לא מעבירים תכולה של דירה אלא מבצעים הובלה קטנה וברצונכם להוריד מספר פריטים כבדים, תוכלו להזמין את השירות של מנוף הרמה. שימו לב, לא כל החברות מספקות שירותי הובלה במנוף ולכן וודאו זאת מראש וציינו את גובה הקומה שלכם. ניתן להוריד באמצעות המנוף מוצרי חשמל אך גם ריהוט (למשל הובלת פסנתר) או מספר ארגזים כבדים עם פריטים שונים מהדירה.

 

ישנו כמה רהיטים נפוצים להובלה עם מנוף בתל אביב. תוכלו לראות בטבלה שלפניכם את חלקם:

 

פריט האם מצריך שימוש במנוף?
פסנתר כן
מקרר שלא נכנס במעלית צריך לבדוק אם נכנס במדרגות
ספה שלא ניתנת לפירוק כן
מכונת כביסה לרוב לא

האם הובלה עם מנוף בתל אביב מצריכה היערכות?

יש כמה דברים שתצטרכו לעשות כדי להיערך להובלה עם מנוף בתל אביב:

  1. ודאו שיש חנייה: צריך לוודא שיש מקום שבו המנוף יכול לשהות לכל זמן ההובלה. אם צריך בקשו מהשכנים שיזיזו את הרכב שלהם למספר שעות וודאו שאף אחד לא חונה שם בזמן הזה.
     
  2. הודיעו לשכנים: אם כבר שכנים דברו איתם והודיעו להם שהולך להיות מנוף בשעות שעליהם סיכמתם. גם אם אין צורך לבקש חנייה זה יהיה נחמד מצידכם להגיד להם על הרעש והבלאגן שיהיו.
     
  3. בדקו דברים גבוהים: עמודי חשמל, עצים גבוהים או כל דבר אחר שיכול להפריע למנוף בגובה ההוא. אם אתם לא בטוחים תוכלו לצלם לחברת ההובלות ולראות מה הם אומרים.