השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הצעת מחיר להובלה

מתכננים לעבור דירה? בעמוד הבא תוכלו להבין כיצד מתומחרת הצעת המחיר של המובילים וגם להוריד טופס הצעת מחיר להובלת דירה אותו תוכלו לשלוח למובילים השונים על מנת לקבל הצעות בהתאם.

הורידו את טופס הצעת המחיר

כיצד בנויה הצעת מחיר להובלת דירה?

  • תאריכים: הצעת מחיר להובלה חייבת לכלול תאריך. כדאי לדעת שמלבד חודשי יולי - אוגוסט (חודשי הקיץ) ומלבד חג הפסח מחירי ההובלה אינם משתנים וקבועים כל הזמן, אז מה קורה בתקופות הספציפיות האלו שהמחירים עולים? ישנם שני מועדים בשנה אשר מבוקשים במיוחד בשל הנוחות המאפשרת מעבר דירה והם העמוסים ביותר בשנה, מה שגורם לביקוש לעלות ובהתאם לכך גם למחירים. אז אם אתם רוצים לקבל מחיר סביר שאינו גבוה יותר מהממוצע נסו לחפש הובלת דירה בזול באמצעות שינוי התאריכים.
     
  • המרחק: הובלה בתוך העיר תיהיה זולה משמעותית מהובלה מחוץ לעיר וזאת בשל המרחק כאשר לו יש שני פרמטרים אשר מתווספים למחיר. ראשית תשלום בעבור הדלק ושנית זמן העבודה של הסבלים והמובילים מתארך ועל פי כך יש להוסיף את ההפרש אשר נקבע על פי המרחק בין הערים.
     
  • מעלית: במידה ואתם עוברים מדירה או לדירה בלי מעלית קחו בחשבון שאתם הולכים לשלם יותר, בין אם זה בשל תשלום נוסף לסבלים או בשל שימוש במנוף חיצוני להעלאת הציוד והתכולה אל דירתכם. כיום מחיר שעת מנוף סולם עומד על: 300 - 400 ש"ח ושעת עבודה של סבלים נעה בין 50 ל - 80 ש"ח. וודאו כי תנאי ההובלה ידועים לחברת ההובלה ואכן כלולים במחיר שהוצע לכם בטופס הצעת מחיר ההובלה.
     
  • ציוד כבד: פסנתרים, כספות, שולחנות סנוקר וציוד נוסף אשר כבד ודורש "שירות מיוחד" בשל כך אינו כלול בהצעה מחיר הובלה סטנדטית של דירה וישנה תוספת במחיר בשל כך, האמנם לא "מחיר מלא" כמו הובלות כספת באופן פרטני אלא מחיר חלקי בשל כך שאתם כבר משתמשים בשירות ומבצעים את המעבר.
     
  • שירותי אריזה: ישנם כאלו שאינם אורזים באופן עצמאי את תכולת הדירה שלהם ומעדיפים כי החברה שהם סוגרים עימה תספק לכם שירותי הובלה ואריזה כחלק מהצעת המחיר ומהשירות ועל פי כך תיהיה תוספת של עלויות, אם אתם מחפשים כיצד לחסוך עשו זאת בעצמכם ואם החלטתם לעשות זאת, קראו גם טיפים לאריזת בית או דירה. אם החלטתם שזה יתבצע על ידי המובילים ודאו שהצעת המחיר להובלה כוללת את זה.
     
  • שירותי אחסנה: בעת מעבר לדירה חדשה לעיתים לא מקבלים את מחסן הדירה באותו התאריך וזאת במיוחד כאשר רוכשים דירה מקבלן, אז לאן נוביל את המחסן הנוכחי שלנו? רבים משתמשים בשירותי אחסנה שאגב מסופקים גם הם על ידי חברות הובלה רבות במדינה.
     
  • שימוש במנוף: הצעת המחיר כבר נסגרה והמחיר נקבע אך מה קורה במידה והמקרר לא נכנס במעלית? משתמשים בשירות חיצוני של מנוף בין אם זה עם החברה שאתה עימה עובדים, קולגה שלהם או הזמנה שירות באופן פרטי, אם לא סגרתם את הנושא באמצעות חוזה הובלות אתם צריכים לשאת בעלויות.
     
  • פירוק והרכבה: ישנם רהיטים אשר צריך לפרק ולהרכיב מחדש לאחר הובלתם בין אם זה מיטה, ארון, שולחן ואפילו שידה, לעיתים יודעים מהם הפריטים שצריך לפרק ולהרכיב והם מתומחרים בהצעת מחיר להובלה אך לעיתים כאשר מגיעים לדירה החדשה יש צורך לפרק ארון שלא נכנס במעלית והתשלום בעבור השירות מצטרף באופן "חיצוני", אם כבר מדברים על הנושא אז מחיר פירוק והרכבה של ארון נע בין: מאה שקלים ועד לשלוש מאות שקלים.

למה חשוב לקבל הצעת מחיר להובלה בכתב?

לצערנו במקרים שבהם לא הכל כתוב בהצעת מחיר להובלת דירה יכולים לקרות כמה דברים שיהפכו את ההובלה לדבר לא נעים. קודם כל יכול להיות שיש דברים שלא ברורים ביניכם לבים המובילים, בין אם מדובר בפירוק והרכבה או בשעת הגעה - "נגיע בבוקר" לא מאוד עוזר.

 

הצעת מחיר להובלה בכתב גם מוודאת שהכל כלול במחיר ואין "הפתעות" של הרגע האחרון שהמובילים מוסיפים. בנוסף הצעת מחיר להובלה שמגיעה בכתב מבטיחה שאין בלבולים בכתובת (רחוב וייצמן יש בהרבה ערים) ושכל הפריטים מובלים לכתובת החדשה שלכם.


חשב כמה תעלה לך הובלה