השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלת חדר שינה

הובלה של חדר שינה כולל פירוק והרכבה של כל הרהיטים בחדר, אריזת כל התכולה והעברת בשלום למקום החדש, ממש חלום שאגב יכול להתגשם עם טופ הובלות!

הובלה, פירוק והרכבה של רהיטי חדר השינה שלכם

זקוקים להובלת חדר שינה? אנו נדאג נסייע לכם במציאת חברת הובלה איכותית ואמינה שתבצע את תהליך ההובלה מבלי לפגוע בציוד שלכם. בחדר השינה יש לא מעט רהיטים יקרים וחשוב מאוד להעביר אותם בביטחה אל היעד החדש. חלק מהרהיטים דורשים כמובן פירוק ולאחר מכן הרכבה ביעד החדש ולכן נמליץ לבחור בחברה שמספקת את השירות הזה. 

 

הובלת חדר שינה

הובלה והרכבת חדר שינה - כמה זה יעלה?

מחיר הובלת חדר שינה אינו גבוה במיוחד למעשה מדובר על הובלת חדר+, הכוונה היא שיש קצת יותר רהיטים וציוד נוסף בחדר השינה שבדרך כלל גם הכי גדול בבית, למעט הסלון שהוא הגדול ביותר.

 

בכל זאת נתמחר ונאמר כי הובלת חדר שינה כזו צריכה לעלות לכם בין 700 ועד 1,200 שקלים כולל פירוק והרכבה של כלל הרהיטים בחדר השינה, אריזת קרטונים והובלתם וכולל חדר ארונות של בגדים במידה וקיים.

 

מחיר ממוצע להובלת חדר שינה

מחיר ממוצע להובלת חדר שינה: 950 ₪

טווח מחיר גבוה 1200 ₪

טווח מחיר נמוך 700 ₪

השוואת מחירים בין מחירי הובלת חדר שינה

כמו שראיתם בפסקה הקודמת המחיר של הובלת חדר שינה לא קבוע והוא משתנה בהתאם לגודל החדר, מספר הרהיטים, האם יש צורך בפירוק והרכבה וגם לפי המחיר שתיתן לכם חברת ההובלות. חברות הובלה שונות יתנו לכם מחירים שונים להובלת חדר שינה, ולכן כדאי לבצע השוואת מחירים.

 

השוואת מחירים של הובלת חדר שינה יכולה לחסוך לכם עד 34% ממחיר ההובלה הסופי. השאירו פרטים או התקשרו אלינו ואנחנו נקשר ביניכם לבין עד 3 חברות הובלה בעיר שלכם לצורך הובלת חדר השינה שלכם. ככה תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר, להשוות ולחסוך.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

מה ייכלל בהובלת חדר שינה?

יש כמה דברים שלרוב נכללים בהובלת חדר שינה. זה כמובן ציוד החדר הנפוץ שנמצא ברוב החדרים. במידה ויש לכם ציוד מיוחד או פחות נפוץ חשוב ליידע את המובילים כדי שיוכלו להיערך בהתאם ולתת לכם הצעת מחיר יותר ריאלית ומדוייקת על הובלת החדר שלכם.

רהיט האם הוא נפוץ בעת הובלת חדר שינה?
שטיח
ארון
מיטה
שידה
מזרון
טלוויזיה
כורסה
ציוד אישי (בגדים, מחברות וכו')
הובלת כספת
מיני בר
פסנתר

למה להזמין הובלת חדר עם 'טופ הובלות'

כדאי לכם להשתמש בשירות שלנו כי קודם כל הוא ללא עלות ודבר שני אין לכם התחייבות לעבוד איתנו גם אחרי ששמעתם הצעות מחיר של מובילים וגם אחרי שפנו אליכם כבר חברות הובלה ואפילו ביקרו אצלכם על מנת לתת הצעות, אתם חופשים לחלוטין לעשות את ההחלטה הנכונה.

 

מה שכן אנחנו יודעים בוודאות שתקבלו יותר מהצעת מחיר אחת ורק של מוביל איכותי או חברה באמת מומלצת ומקצועית וזה מה שיאפשר לכם לבצע השוואת מחירים נכונה ונבונה ולקבל את המחיר הסופי שהוא זול בהכרח משאר המתחרים.