השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלות קטנות באשקלון

סטודנטים? חיילים? מחפשים להוביל כמות קטנה של חפצים למקום המגורים החדש? קראו את המאמר והחשפו למחירי הובלות קטנות באשקלון, איך ניתן להשיג הובלה כזו בזול, איך לאתר מוביל מומלץ ואיך בהליך פשוט בפורטל טופ הובלות תוכלו לקבל עד אליכם לנייד 3 חברות הובלה קטנות שביניהם תוכלו להשוות במחיר ולחסוך בזמן יקר ובכסף.

הובלות קטנות באשקלון - מחירים

כאן נציג בפניכם מספר הצעות מחיר שמאפיינות הובלות קטנות באשקלון:

 

מחירון הובלות קטנות באשקלון

הובלת מדיח כלים

המחיר כולל ניתוק מחשמל, ניקוז מים, אריזה והובלה של המדיח.


250 - 300 ש"ח
הובלת ספה קטנה

הובלה של ספה בת 3 מושבים או כורסה.


250 - 350 ש"ח
כמה עולה להוביל מקרר?

המחיר כולל הובלה של מקרר בשכיבה ע"י מובילים באשקלון.


300 - 400 ש"ח
הובלת מיטה זוגית

עיטוף והובלה של מיטה זוגית ע"י חברת הובלות קטנות באשקלון.


600 - 650 ש"ח
הובלת מזרון זוגי

המחיר כולל סבלות והובלה של מזרון זוגי מבניין ללא מעלית.


300 - 380 ש"ח
הובלת של מספר ארגזים בודדים

הובלה של מספר מצומצם של קרטונים (בגודל 60X60).


35 - 60 ש"ח
כמה עולה להוביל מכונת כביסה?

המחיר כולל ניקוז המכונה ממים עטיפתה והובלה שלה מהבית הישן אל החדש.


300 - 350 ש"ח
הובלה של מזנון

הובלת מזנון לסלון באורך של עד 2 מטרים.


280 - 340 ש"ח
הובלת כספת

פירוק כספת משטח הבית ואריזה שלה לשם הובלה.


200 - 400 ש"ח
הובלת אקווריום

הובלת אקווריום זכוכית גדול, כולל אריזה בנייר פצפצים והובלה במעלית.


200 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

איך להשיג הובלות קטנות באשקלון בזול?

מעוניינים להשיג חברת הובלות קטנות באשקלון בזול? ע"י השארת פרטים בטופס מתחת, תוכלו לקבל בחינם מפורטל טופ הובלות עד 3 חברות הובלה קטנות באזורכם, ביניהן תוכלו לברר מחירים עוד בטלפון וכך לבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם במינימום מאמץ וזמן.
 

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

מה שצריך לדעת על הובלות קטנות באשקלון עם מנוף

למרות שאנו מדברים כאן על הובלות קטנות באשקלון, ישנם מקרים בהם מדובר בהובלה של רהיט גדול מימדים ואף רגיש, כזה שקשה להוביל דרך חדר המדרגות או המעלית (במידה וקיימת).

תהיתם באילו רהיטים מדובר? הובלה של ספה גדולה שאינה ניתנת לפירוק, הובלת שולחן סנוקר, הובלה של כספת גדולה ועוד. יהיו כאלו שהרהיטים שלהם יכולים להיכנס במעלית אך יעדיפו להסתייע במנוף והסיבה לכך היא מפני שהובלה עם מנוף מקצרת משמעותית את זמני ההובלה כולה, כך שלמי מכם שמעוניין לחזור כמה שיותר מהר לשגרת יומו - דעו כי תוכלו להשאיר פרטים בטופס המצורף ולקבל עד 3 חברות שמספקות הובלה שמבצעות הובלה עם מנוף.
 

הסתייעו בשירותי הובלה קטנה באשקלון וחסכו

מידע חשוב לגבי הובלת מקרר באשקלון

זה ידוע שכל עוד אתם רוצים לקחת את המקרר אתכם והוא כזה שעובר בדלת וגם נכנס למעלית - מה טוב. אך מה קורה במקרים בהם מקרר לא עובר בדלת הבית הישן או הזה שאתם הולכים לעבור אליו? ברוב המקרים, היות ולא ניתן לפרק את המקרר בצורה שתתרום להליך ההובלה שלו - חברות הובלות קטנות באשקלון נוטות להוביל את המקרר בשכיבה.

במידה וזה גם המצב אצלכם, דעו שעליכם להמתין 24 שעות לפחות עד לחיבור המחודש של המקרר לחשמל. הסיבה לכך היא כדי לאפשר לשמן והגז לשקוע חזרה למקומם.

הובלת רהיטים באשקלון במסגרת הובלה קטנה

כמו שכבר בטח הבנתם, הובלות קטנות באשקלון נחשבות למינימאליות וביכולתן להוביל מספר מצומצם של רהיטים וחפצים ולכן מדובר בפתרון אידיאלי עבור חיילים, סטודנטים ושותפים בדירה. מתחת נציג מספר רהיטים שניתן להוביל במסגרת הובלה קטנה:

  • הובלת מיטה ומזרון - השינה היא הדבר ששומר עלינו שפויים, לא כך? הובלה של בסיסי מיטה ומזרונים נחשבת כאחת מהנפוצות ביותר במסגרת הובלות קטנות באשקלון, ניתן במסגרתה גם לקבל שירותי פירוק והרכבה מצד המובילים בתשלום או כשירות כלול מראש.
     
  • הובלת ארון - במסגרת הובלה קטנה, תוכלו לקבל הובלה לארון שלכם. תוכלו גם להוסיף שירות פירוק והרכבה בתשלום נוסף לחברת ההובלה. חשוב שתדעו שבמקרים מסויימים, הליך פירוק והרכבה כבר כלול במחיר הסופי. בררו זאת מול חברות ההובלה, טרם אתם בוחרים להעסיק אותם.
     
  • הובלת ספה - ביכולתן של חברות הובלות קטנות באשקלון להוביל עבורכם את הספה שלכם. בין אם מדובר בכורסה, ספה בת שני מושבים, 3 או 6 מושבים. אין אפשרות לפרק ולהעביר במעלית? חפשו הובלות קטנות עם מנוף מפתח הבית לבטן המשאית.
     
  • הובלת שולחן וכסאות - גם כאן מדובר בריהוט בסיסי שניתן להוביל במסגרת הובלה קטנה. לעתים יהיה גם צורך בפירוק אך קיימים גם מקרים בהם הן הכסאות והן השולחן יכנסו בשלמותם למעלית.
     
  • הובלת מכונת כביסה - במידה ואתם שוקלים לעבור יחד עם מכונת הכביסה שלכם, דעו שעובדי הובלות קטנות באשקלון ידאגו לנקז לכם אותה ממים, לארוז אותה כדי להגן עליה מפגיעות וכל זאת כחלק מהשירות.

איך לאתר מוביל מומלץ באשקלון לביצוע הובלה קטנה?

הנה מספר היבטים שחשוב שתבררו כדי לוודא שאתם אכן בוחרים במוביל מומלץ באשקלון:

  • מחיר - הליך הובלה קטנה הוא לא דבר מאוד זול וכמו שכבר קראתם, פורטל טופ הובלות מאפשר לכם להשוות בין עד 3 חברות הובלות קטנות באשקלון. בררו מחיר עוד בשיחת טלפון וכך תוכלו לבחור בהצעה הזולה ביותר עבורכם.
     
  • ביטוח הובלות - בדקו אם חברת ההובלה מקנה לכם ביטוח עבור נזק אפשרי לריהוט שלכם בעת המעבר. ביטוח זה הוא כמו ביטוח צד ג' עבור נהגים בכביש. מדובר בביטוח שעליו משלמות חברות הובלה באשקלון כדי לכסות נזקים אפשריים לריהוט במידה ונגרם לו נזק בזמן המעבר. הימנעו מלחתום חוזה עם מובילים שלא מחזיקים בביטוח זה.
     
  • ותק - העדיפו להעסיק חברת הובלות קטנות באשקלון המחזיקה בותק של מספר שנים לפחות. הסיבה לכך היא שברוב המקרים היא תחזיק בנסיון רב יותר מאשר חברות הובלה שחדשות בשוק.
     

שירותי הובלה קטנה באשקלון

טיפ למוביל - האם חובה?

בכל נושא טיפ למובילים, כדאי שתדעו שמדובר בפעולה שנחשבת כרשות ולבחירתכם בלבד. למי מכם שבכל זאת מעוניין לתת טיפ אך לא יודע כמה טיפ נותנים למובילים - תוכלו לקרוא על כך בטבלה המצורפת:
 

פעולה שבוצעה כמה טיפ נהוג לתת?
הובלת מכונת כביסה 20 - 50 ש"ח
הובלת מקרר 20 - 50 ש"ח
הובלת ספה קטנה 20 - 30 ש"ח
הובלת שולחן 20 - 30 ש"ח
הובלה של ספה גדולה 50 - 70 ש"ח