השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלת הליכון

אם אתם מחפשים חברת הובלות אשר מספקת את השירות של הובלת הליכון, הגעתם אל המקום הנכון! דרך הפורטל שלנו תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות בעבור הובלה של מסלולי הליכה בכל גודל ומשקל.

איך מוצאים הובלת הליכון במחיר זול?

בשביל למצוא הובלת הליכון בזול חשוב קודם כל להבין שהמחיר הוא לא קבוע והוא ישתנה בהתאם למספר דברים. קודם כל שימוש במנוף יעלה את המחיר ההובלה, בנוסף במידה ותרצו שירות של פירוק והרכבה על ידי המובילים - גם זה יעלה את המחיר. מעבר לזה המחיר יהיה תלוי בחברת ההובלה ובגודל ההליכון.

 

לא כל חברת הובלה תיקח לכם את אותו המחיר גם על אותה ההובלה של אותו הליכון בדיוק. לכן מומלץ לבצע השוואת מחירים וכך תוכלו למצוא הובלת הליכון בזול. השאירו פרטים ותוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מחברות הובלה בעיר שלכם. ככה תוכלו להשוות ולחסוך.

הובלת הליכון

כמה עולה הובלת הליכון?

המחיר של הובלת הליכון ישתנה במידה ויש צורך בפירוק והרכבה ובמידה ויש שימוש במנוף. צירפנו לכם מחירון:

מחירון הובלת הליכון

מחיר הובלת הליכון

המחיר עבור הובלת הליכון ללא שירות נוסף.


200 - 400 ש"ח
מחיר הובלת הליכון + שימוש במנוף

מחיר מחושב עבור "שעת מנוף" אחת. במידה ויש שימוש במנוף לרוב לא יהיה צורך בפירוק והרכבה.


500 - 650 ש"ח
מחיר הובלת הליכון + פירוק והרכבה

מחיר של הובלת הליכון עם פירוק והרכבה על ידי המובילים.


400 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

כך תמצאו חברת הובלה מומלצת להובלת הליכון

כשאתם בוחנים חברות הובלה כדאי להסתכל על מספר דברים שיעזרו להבין אם מדובר חברת הובלה מומלצת:

  1. שימוש במנוף: כמו שאמרנו הליכון זה אביזר כבד וייתכן ויהיה צורך במנוף בשביל ההובלה שלו. לכן, במידת הצורך, קחו חברת הובלות שיש אפשרות להשתמש במנוף בשביל ההובלה.
     
  2. פירוק והרכבה: במידה ואין צורך להשתמש במנוף לרוב יהיה צורך בפירוק והרכבה של ההליכון. תוכלו לעשות זאת בעצמכם, אבל במידה ותבחרו שלא חשוב למצוא חברת הובלות שכן תעשה את זה.
     
  3. המלצות: אחרי שיש לכם את השם של חברת ההובלות חפשו אותם בגוגל ותראו מה הדירוג ולקוחות קודמים אומרים עליהם. ככה תקבלו תמונת מצב ברורה יותר על טיב השירות שתקבלו.
     
  4. מחיר: ערכו סקר שוק קצר: דבר עם מספר חברות, קבלו מספר הצעות מחיר וקחו את חברת ההובלות שנראית לכם הטובה ביותר.
     
  5. הצעת מחיר כתובה: גם במקרה שבו הובלת ההליכון היא חלק מהובלה גדולה שלכם, וגם במקרה של הובלת הליכון בודד מומלץ לסכם את הכל על הצעת מחיר כתובה שתוודא שלא יהיו אי הבנות לגבי הכתובת, שעת ההגעה, תחום האחריות של המובילים או כל דבר אחר שסיכמתם עליו.

הובלה בטוחה של מסלול הליכה

כאשר מבצעים הובלה של הליכון יש לעשות זאת לאחר תכנון מקדים של תהליך הוצאת המכשיר והעמסתו. כלומר ישנן לא מעט דרכים לבצע הובלה של הליכון וניתן להעביר אותו במגוון רכבים שונים, החל מטנדר גדול ועד למשאית הובלות קטנה. מובילים אשר מספקים שירותי הובלה מקצועיים, יודעים כי התכנון יכול לייעל את התהליך, לקצר את זמני ההובלה ולמנוע נזקים למכשיר עצמו.

 

הובלות הליכונים

בשביל פירוק והרכבה צריך להכיר את הדגם

חברות הובלה מקצועית, תבקש לדעת מספר דברים על המכשיר שברשותכם. כך למשל, חשוב שתציינו את האורך, הרוחב, הגובה וכמובן המשקל של ההליכון. שימו לב כי חלק מחברות ההובלה יבקשו גם נתונים המתייחסים למצב בו ההליכון מקופל, מאחר ומדובר בשינויים משמעותיים במידות אשר יאפשרו את הוצאות. כך למשל, הגובה של ההליכון במצב פתוח עשוי להצטמצם מ-122 ל-21 מטר על ידי הקיפול.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

מובילים גם מחדרי כושר ומתחמי אימונים

אנו מספקים את השירות גם בעבור בתי עסק העוסקים בתחום הספורט כמו למשל מתחמי אימונים ואירובי, מכוני כושר וחדרי סטודיו. ניתן לשנע הליכונים שרכשתם זה עתה מהחנות או לחילופין להזמין חברת הובלה לצורך הוצאת מסלולי הליכה ישנים בשל שדרוג הדגמים הקיימים אצלכם.