השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלות בקריית מלאכי

מחפשים אחר חברות הובלה מאזור קריית  מלאכי? דרך פורטל טופ הובלות תוכלו להשוות בין החברות המובילות בעיר ולקבל מספר הצעות מחיר שונות לכל סוג של הובלה.

מצאו חברת הובלות בקרית מלאכי בזול

בשביל למצוא הובלה בזול בקרית מלאכי קודם כל נסביר שהמחיר של ההובלה לא יהיה קבוע והוא ישתנה בהתאם לגודל ההובלה ולחברות ההובלות. לא כל חברות הובלות בקרית מלאכי תיקח לכם מחיר זהה גם אם מדובר בהובלה זהה. לכן מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר ולאחר מכן להשוות ביניהן.

 

השוואת מחירים בין חברות הובלה בקרית מלאכי יכולה לחסוך לכם עשרות אחוזים מהמחיר הסופי של ההובלה. תוכלו להתחיל את השוואת המחירים איתנו ב'טופ הובלות' באמצעות כך שתשאירו פרטים או תתקשרו אלינו. אנחנו נקשר ביניכם לבין עד 3 חברות הובלה בקרית מלאכי כדי שתוכלו להתחיל להשוות ולחסוך.

 

הובלת דירה בקרית מלאכי

כמה עולה הובלה בקרית מלאכי?

מחיר הובלה בקרית מלאכי יהיה תלוי כמובן בגודל וסוג ההובלה שתצטרכו, עם זאת עדיין נוכל לספק לכם מחירון שיעזור לכם להבין ולנסות לחשב את מחיר הובלה נפוצה. אז כמה עולות הובלות בקריית מלאכי? הסתכלו במחירון:

 

מחירון הובלות בקרית מלאכי

מחיר הובלת דירה בקרית מלאכי 4 חדרים

המחיר לא כולל פירוק והרכבה, מנוף או כל מיני שירותים מקיפים.


1,950 - 2,850 ש"ח
כמה עולה הובלת דירה בקרית מלאכי 3 חדרים

לא כולל אספקת קרטונים או ציוד חריג.


1,600 - 2,200 ש"ח
הובלת שולחן סנוקר בקרית מלאכי

המחיר כולל פירוק והרכבה.


1,000 - 1,100 ש"ח
הובלת מכונת כביסה בקרית מלאכי

המחיר לא כולל חיבור של מכונת הכביסה ביעד החדש.


400 - 500 ש"ח

הדפס מחירון

לפני שאתם מזמינים הובלות קטנות בקרית מלאכי

לפני שמזמינים הובלות קטנות בקרית מלאכי חשוב לוודא כמה דברים. ראשית ודאו שהציוד שאתם רוצים להעביר נכנס במעלית של הבית שלכם וגם במעלית של המקום אליו אתם מעבירים.

 

במידה והוא לא נכנס ייתכן שתצטרכו להזמין מנוף הרמה להובלה שלכם. הובלות קטנות בקרית מלאכי כוללות מוצרי חשמל, ארגזים, רהיטים ועוד.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

הובלות דירה בקרית מלאכי ע"י מובילים מומלצים

ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק כשמחפשים הובלות דירה בקרית מלאכי ורוצים למצוא מובילים מומלצים:

  1. ביטוח: הובלות דירה בקרית מלאכי כוללות הרבה ציוד יקר ערך שלא הייתם רוצים שיינזק. לצערנו לא הכל בשליטתנו או אפילו בשליטתם של המובילים, לכן מומלץ לקחת חברת הובלות בקריית מלאכי עם ביטוח הובלות.
     
  2. הצעת מחיר כתובה: מוביל מומלץ בקרית מלאכי זה אחד שעובד מסודר, עם הצעת מחיר כתובה שבה ברור מה הוא מוביל, לאן (כתובת מדוייקת), האם יש צורך בשירותים נוספים כמו מנוף ועוד.
     
  3. המלצות: אחרי שקיבלתם מאיתנו את השם של 3 חברות ההובלה בקרית מלאכי הריצו חיפוש קצר עליהם ברשתות החברתיות ותראו מה לקוחות קודמים חושבים עליהם.
     
  4. שירותים נוספים: במידה ויש צורך ודאו שאתם לוקחים חברת הובלות שנותנת לכם שירותים נוספים. לדוגמה תוכלו לקבל שירות הובלה ואריזה בקרית מלאכי על ידי המובילים.

זקוקים לפירוק והרכבה? חשוב שתציינו זאת

כשעושים הובלת רהיטים בקרית מלאכי כמו מיטה, ספה, שולחן אוכל או ארון - ייתכן שתזדקקו לשירותי פירוק והרכבה על ידי המובילים.

 

לא תמיד ניתן להוציא דרך הדלת את הפריט ולכן יש לפרק אותו ולאחר מכן להרכיבו מחדש ביעד החדש. שירות זה מייקר את עלות העבודה בכמה מאות שקלים אך הוא הכרחי. וודאו שחברת ההובלות מספקת את השירות מאחר ולא כל חברות ההובלה מציעות זאת.

שאלות נפוצות על הובלות בקרית מלאכי

הוספנו לכם שאלות נפוצות שנשאלנו הרבה על הובלות בקרית מלאכי:

איך מוצאים שירותי הובלות בקרית מלאכי בזול?

משווים מחירים בין מספר חברות הובלה שונות וגם לומדים מעט על המחירים של כל עבודה ועבודה דרך מחירון ההובלות באתר. בנוסף, הזמנת השירות בחורף תהיה זולה יותר מאשר הובלה בקיץ.


איך חברת הובלות בקרית מלאכי מתמחרת הובלת דירה?

לרוב לא מדובר בתמחור לפי שעת עבודה אלא מדובר בהצעה כוללת לאחר שנציג החברה הבין מה כמות הציוד שלכם, התנאים בבניין ויעד ההובלה.


האם שירותי עטיפה של הציוד יעלו לי עוד כסף?

יש להבדיל בין עטיפה לאריזה. עטיפה בניילון נצמד אינה אמורה לעלות כסף מאחר וזה שירות שרוב החברות יספקו במחיר ההובלה. לעומת זאת אריזה מתייחסת להכנסת התכולה שלכם לארגזים וזה כמובן עשוי להיות כרוך בתשלום נוסף