השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלות בראש פינה

מתכננים לעבור לראש פינה? מעוניינים להוביל דירה מתוך המושבה אל מקומות אחרים בארץ? כדאי שתעשו זאת באמצעות חברת הובלות מקצועית ואמינה שתשמור על הציוד שלכם. צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו לקבל הצעות מחיר מצוינות. 

כמה עולים שירותי הובלות בראש פינה?

לפניכם דוגמאות למחירי הובלה בראש פינה והאזור. למרות שהמחירים עשויים כמובן להשתנות, מחירון זה יכול לספק לכם אינדיקציה ראשונית וכיוון כללי באשר לעלויות ההובלה השונות באזור זה.

מחיר הובלות למגוון יעדים כולל הערכת מחיר

מחיר הובלת דירת חמישה חדרים מהעיר אל גוש דן

מעבר מהאזור הצפוני בראש לאזור גוש דן, במידה ויש מעליות.


4,500 - 6,000 ש"ח
כמה עולה להוביל מערכת ישיבה (2+3) בתוך העיר?

מחיר להובלה קטנה בראש פינה ללא מנוף או סבלות במדרגות.


450 - 600 ש"ח
מחיר הובלת מדיח כלים מראש פינה לקריית שמונה

הובלה קטנה המתבצעת בטנדר, כולל סבלות.


400 - 500 ש"ח
כמה יעלה להוביל משרד בתוך ראש פינה?

הובלת משרד קטן המכיל 3-4 עובדים, כולל ריהוט וציוד משרדי.


1,200 - 1,800 ש"ח
עלות הובלת דירת סטודנט מראש פינה לחיפה

דירת סטודנט מוגדרת כדירת חדר עם ריהוט ומספר מוצרי חשמל.


1,200 - 1,700 ש"ח

הדפס מחירון

כך תמצאו שירותי הובלה זולים בראש פינה

גם בראש פינה, תוכלו למצוא שירותי הובלות במחיר זול. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על מחיר משתלם:

  • במידה והדבר אפשרי, נסו לקבוע את מועד ההובלה לתקופת החורף או הסתיו. בעונות אלו מתבצעות פחות הובלות מאשר בקיץ ובאביב ולכן כאשר הביקוש לשירותי הובלות יורד, המחירים נוחים הרבה יותר.
     
  • מבצעים הובלה קטנה? בדקו תחילה על הובלה באמצעות רכב טנדר. כאשר ההובלה אינה מתבצעת במשאית, המחיר נוח יותר ולעיתים מדובר בהבדל של כמה מאות שקלים.
     
  • חפשו חברת הובלות בראש פינה או חברה המספקת שירותים באזור (למשל חברת הובלות בקרית שמונה). כאשר המובילים הם מקומיים, העלות זולה יותר. הסיבה לכך היא שלא תצטרכו לשלם תשלום אקסטרא בעבור הנסיעה של חברת ההובלות אל האזור, בהנחה שהם ממוקמים במרכז או באזור השרון.


הובלה בראש פינה

דגשים לפני הובלות קטנות בראש פינה

הנה מספר דגשים שכדאי להכיר לפני שמתחילים לבצע הובלות קטנות בראש פינה:

  • כדאי לערוך רשימה של כל הפריטים אשר דורשים פירוק והרכבה ולבדוק מול נציגי חברת ההובלות האם שירות זה כלול במחיר שהוצע לכם.
     
  • לפני הובלות קטנות של רהיטים, נהוג להוציא את כל התכולה ולסדר אותה בארגזים נפרדים. כך למשל אם ברצונכם להוביל ארון בגדים, רוקנו אותו. אם אתם מובילים שידה, וודאו שאין בתוכה דבר.
     
  • יש לעדכן את חברת ההובלות גם בכל פריט אשר נחשב למיוחד. מה זה פריט מיוחד? למשל שולחן סנוקר, כספת ביתית כבדה במיוחד או מכשירי כושר כמו הליכון ריצה.
     
  • הובלות קטנות לא מתייחסות רק למכשירי חשמל או ריהוט אלא גם למספר מצומצם מאוד של ארגזים. נסו להעריך כמה ארגזים צפויים להיות לכם ועדכנו את חברת ההובלות לצורך קבלת הצעת המחיר.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

מה לבדוק לפני הזמנת מובילים בראש פינה?

אנו ממליצים לבדוק 3 דברים עם מובילים בראש פינה, דברים אלו הם החשובים והרלוונטיים ביותר בתהליכי הובלה. הדבר הראשון הוא וותק וניסיון: ככל שחברת ההובלות מנוסה והמובילים שלה וותיקים יותר, כך הם יעשו פחות טעויות ויבצעו את התהליך בצורה חלקה. הדבר השני שכדאי לבדוק הוא זמינות - חברות הובלה עשויות להיות עמוסות למדי, בעיקר בחודשי הקיץ.

 

אחת השאלות הראשונות שאתם צריכים לשאול את המובילים היא - האם אתם פנויים בתאריך X. הדבר האחרון שנמליץ לכם לבדוק הוא המלצות - אין כמו המלצות טובות של לקוחות קודמים אשר הזמינו את שירותי ההובלות מהחברה ויכולים לספר לכם על התהליך והאם הם יצאו מרוצים. המלצות תוכלו למצוא לעיתים באתר החברה, ברשתות החברתיות וגם ברחבי האינטרנט.

מה זה טופ הובלות ולמה כדאי להיעזר בנו?

טופ הובלות הוא פורטל ארצי אשר מרכז את חברות ההובלה המומלצות והמקצועיות ביותר בכל רחבי הארץ. אנו מספקים לגולשי האתר מספר הצעות מחיר בהתאם למקום המגורים ומסייעים לכם לקצר את תהליך החיפוש אחר חברת הובלות, שעשוי להיות מתיש לעיתים ארוך. אם אתם מחפשים חברת הובלות מומלצת בצפון שתספק לכם שירותי הובלה בראש פינה, צרו איתנו קשר כעת על ידי חיוג למוקד הטלפוני שלנו או השארת פניה בטופס כאן באתר.

שאלות נפוצות אודות הובלות בראש פינה:

האם נהוג לתת טיפ למובילים ואם כן, כמה?

אין חובה בחוק על מתן טיפ לחברת ההובלות שלכם אך לרוב נהוג לתת בין 20 ל-50 ש"ח טיפ למוביל.


כמה זמן לפני יום ההובלה עליי להזמין את השירות?

לפחות שלושה שבועות לפני המועד. כך תוכלו להבטיח שחברת ההובלות תהיה זמינה ופנויה בתאריך הרצוי.


באילו מקרים נוסיף מנוף הרמה להובלה?

הובלות עם מנוף יתבצעו כאשר אין דרכי גישה נוחים בעת הוצאת הפריטים. אם המעלית מקולקלת (או אינה קיימת) או לחילופין כאשר חדר המדרגות צר למדי, נבדוק את האופציה של שילוב מנוף.