השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

​הובלות בקרית ביאליק

פורטל 'טופ הובלות' מאפשר לכם להשוות בין חברות הובלה בקרית ביאליק ולמצוא מוביל מקצועי בקלות ובמהירות תוך שמירה על מחיר זול, משתלם והוגן!

איך מוצאים מוביל מומלץ בקרית ביאליק?

בשביל למצוא מוביל מומלץ בקרית ביאליק אנחנו ממליצים קודם כל לוודא שיש לו ביטוח הובלות, כך במקרה של נזק כלשהו תהיו מכוסים. בנוסף תוודאו שאתם בוחרים חברות הובלה בקרית ביאליק שנותנות לכם הצעת מחיר מסודרת שמתארת בדיוק מה כוללת ההובלה כדי שלא יהיו בלבולים לגבי תחום האחריות.

 

מובילים בקרית ביאליק

כמה עולה הובלה בקרית ביאליק?

המחיר של הובלה בקרית ביאליק נקבע בהתאם לכמות התכולה, ליעד אליו אתם מתכננים להעביר את הציוד (ככל שהמרחק גדול יותר, המחיר של ההובלה יעלה כמובן) וגם על סמך שיקולים נוספים כמו גובה הקומות, דרכי הגישה (הימצאות מעלית בבניין למשל, מוזילה את המחיר) ומצב בו נדרש לבצע הובלת מנוף בקרית ביאליק.

 

מצורפת טבלת מחירים שמשקפת עלויות ממוצעות שתשלמו למובילים בקרית ביאליק עבור שירותים שונים, תקף גם במקרים בהם תזמינו שירותי הובלות בקריות או הובלות בצפון מאחר והמחירים יהיו דומים.

מחירון הובלות בקרית ביאליק

הובלת מדיח כלים

עבור מדיח כלים סטנדרטי.


150 - 240 ש"ח
הובלת דירה 5 חדרים בטווח המחירים

ללא אספקת קרטונים, אריזה או הובלה של ציוד חריג.


2,800 - 3,800 ש"ח
הובלת פינת אוכל

עלות לא כוללת פירוק והרכבה.


200 - 400 ש"ח
הובלת מזרן זוגי

כולל שירות של עטיפת המזרון


200 - 400 ש"ח
תנור ביתי

כולל פירוק במידת הצורך.


300 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

כך תמצאו הובלה בזול

בשביל למצוא הובלה בזול בקרית ביאליק אנחנו ממליצים לערוך השוואת מחירים בין חברות הובלה שונות. איך זה יעזור? כמו שראיתם במחירון למעלה המחירים נמצאים בטווח והם לא קבועים, לכן תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות גם אם תבקשו מחברות ההובלה את אותו השירות בדיוק.

 

תוכלו להשאיר פרטים בטופס ואנחנו נדאג לחזור אליכם ולקשר ביניכם לבין 3 חברות הובלה כדי שתוכלו למצוא חברות הובלות בקרית ביאליק שנותנת לכם מחיר טוב כולל שירות טוב.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

זקוקים להובלות קטנות? הגעתם אל המקום הנכון

דרכנו, תוכלו לקבל מענה מקיף וסיוע בפתרונות הובלה גם להובלות קטנות בקרית ביאליק. הנה מספר דוגמאות להובלות אשר נחשבות להובלות קטנות:

  • מקרר בכל גודל וגם הובלת מקפיא או מקררים תעשיתיים גדולים.

  • ניתן לבצע גם הובלה של מכונות כביסה או מייבשי כביסה למגוון יעדים שונים.

  • שינוע ספות וכרוסאות במגוון גדלים.

  • ארונות, כסאות, שולחנות והובלת רהיטים בקרית ביאליק.

ישנם סוגים נוספים של הובלות קטנות ותמיד מומלץ להתייעץ טלפונית אודות ההובלה ולבחון האם ניתן לקבל מענה לכך.

עוברים דירה? מצאו חברת הובלות מקצועית ומנוסה

תהליך של מעבר דירה הוא תהליך מורכב ומלא בהתרגשות והכנות. תנו לנו להקל עליכם לפחות בתהליך מציאת חברות הובלות שמספקת את השירות הרצוי של הובלת דירה בקרית ביאליק. תהליך של הובלת דירה לוקח בדרך כלל בין 5 ל10 שעות אך כמובן שמושפע משיקולים שונים ועשוי לקחת זמן רב במידה ויש פריטים מיוחדים כמו למשל פסנתר, שולחנות משחק, כספות וכדומה.

 

שימו לב שבמקרה של הובלת דירה תוכלו לבקש מחברת ההובלות שירותי הובלה ואריזה בקרית ביאליק על ידי המובילים, כך תוכלו לחסוך זמן ואנרגיות במהלך הובלת הדירה.