השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלות בפרדס חנה

מצא מובילים אשר מספקים הובלות בפרדס חנה כרכור לדירות, פריטים בודדים (הובלה קטנה), משרדים ועוד! דרך 'טופ הובלות', כאן ניתן לבצע השוואת מחירים במהירות ובפשטות ולחסוך בעלויות בתוך כמה דקות בלבד.

פריט בודד? הזמינו הובלות קטנות בפרדס חנה

אם אתם צריכים רק הובלה של רהיטים בפרדס חנה תוכלו להזמין חברות הובלה באזור שיגיעו אליכם ויעשו בשבילכם את ההובלה. כשאתם מזמינים הובלה קטנה ודאו אם הפריט נכנס בדלת הכניסה שלכם, במעלית וגם בדלת הכניסה לבניין במידה ואתם גרים בבניין.

 

נציין שתמחור של הובלות קטנות בפרדס חנה נקבע בהתאם לסוג הפריט ואפשרות הגישה אל היעדים. כך למשל, העברת פסנתר תהיה הרבה יותר יקרה ומורכבת מאשר הובלת ספות. במקרים בהם ידוע לכם על גישה בעייתית אל הבית או צורך במנוף – יש לעדכן בכך את חברת ההובלות בהקדם.

 

הובלה בפרדס חנה

כמה עולה הובלה בפרדס חנה?

מובילים בפרדס חנה ובכל רחבי הארץ מתמחרים עבודות אלו בהתאם לכמות הציוד, צורך בשירותים נוספים (אריזה, נגר, מנוף, 'נגלות', ניקיון ועוד) ומורכבות הגישה אל היעדים. תמצאו במחירון ההובלות הצעות של כמה מאות שקלים בעבור הובלות קטנות והצעות של 1,000 ש"ח - 4,000 ש"ח בעבור גדולות. הוספנו לכם מחירון של הובלות נפוצות כדי שתוכלו לראות מה המחיר של הובלה בפרדס חנה.

מחירון הובלות בפרדס חנה

מחיר הובלת דירה 4 חדרים

המחיר לא כולל שירותים נוספים כמו פירוק והרכבה או הובלה עם מנוף.


1,950 - 2,850 ש"ח
הובלה של מיטה זוגית

המחיר כולל פירוק והרכבה של המיטה על ידי המובילים.


600 - 650 ש"ח
הובלה של מזרן זוגי

הובלה של המזרן במורד ומעלה המדרגות.


220 - 400 ש"ח
כמה עולה הובלת תנור?

המחיר לא כולל התקנה של התנור בבית החדש.


350 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

מציאת מוביל מומלץ בפרדס חנה להובלת דירה

הובלת דירה מפרדס חנה כדאי לבצע עם חברה מקומית שמכירה היטב את האזור, את דרכי הגישה, את אופי הבנייה ואת נתיבי התחבורה המהירים ביותר. עבודות אלו דורשות ציוד מתאים, רכב גדול ובעיקר, צוות מקצועי ומנוסה. עם טופ הובלות תמצאו בקלות חברת הובלות בצפון שתספק לכם את כל הדרוש למעבר דירה מהיר ונכון. חשוב לוודא עם החברה שאיתם אתם סוגרים שיש לי ביטוח הובלות.

 

בנוסף כדאי לוודא שלא לוקחים לכם מחיר מופקע על ההובלה. תוכלו להסתכל על מחירון ההובלות שלנו ולראות טווחי מחירים לכל סוגי ההובלות. בנוסף כדי למצוא מוביל מומלץ בפרדס חנה כדאי להסתכל על חוות דעת קודמות של לקוחות. תוכלו להריץ חיפוש באינטרנט ולמצוא.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

כיצד ניתן למצוא הובלה בזול?

בשביל למצוא הובלה בזול בפרדס חנה כדאי לעשות את הדברים הבאים:

  1. השוואת מחירים: לא כל חברת הובלות בפרדס חנה יקחו לכם את אותו המחיר אפילו אם מדובר על אותה ההובלה. בגלל זה כשיוצרים איתנו קשר אנחנו דואגים לשלוח לכם פרטים של 3 מובילים באזור. ככה תוכלו לערוך השוואת מחירים.
     
  2. שירותים נוספים: הרבה חברות הובלה בפרדס חנה יציעו לכם שירותים נוספים כמו הובלה ואריזה או פירוק והרכבה של הרהיטים. במקרה הראשון תדעו שתוכלו לקנות מהם את הקרטונים (או להשיג בעצמכם) ובמקרה השני קצת סבלנות ומעקב אחרי ההוראות ותוכלו להרכיב את המיטה או הארון בעצמכם.
     
  3. הזמן המתאים: בתקופות יותר עמוסות, לרוב בקיץ, מחירי ההובלה יהיו גבוהים יותר. אם תוכלו כדאי לנסות להזמין הובלה בזמנים אחרים וככה תוכלו למצוא מחירים טובים יותר על ההובלות.

 

מובילים בפרדס חנה

מזמינים הובלה דרך 'טופ הובלות'

מעברי דירה מכל הסוגים כרוכים כמעט תמיד בלא מעט טרחה והוצאות כספיות. בין אם הקדמתם להזמין חברת הובלות ובין אם אתם מחפשים מוביל ברגע האחרון – פורטל טופ הובלות מרכז את כל החברות הטובות ביותר בארץ. תושבי השכונות הוותיקות והחדשות של פרדס חנה מוזמנים לייצור עמנו קשר לקבלת 3 הצעות מחיר רלוונטיות להובלת דירה בפרדס חנה או מפרדס חנה. החברות כולן אמינות, מקצועיות ומנוסות. שירות אדיב ויעיל ניתן במחירים שווים לכל כיס.