השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלות בראשון לציון

באמצעות השירות של "טופ הובלות" ניתן למצוא חברת הובלות בראשון לציון מבלי להתאמץ יותר מידי. כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו ואנו נדאג שתקבלו עד שלוש הצעות של חברות ומובילים הנמצאים באזור העיר ומספקים מחירים נוחים ומשתלמים.

מחפשים הובלה בראשון לציון? הזמינו שירות דרכנו!

בעיר ראשון לציון ישנה צמיחה אדירה בשנים האחרונות, ומשפחות צעירות רבות נכנסו לגור בה. מעברי הדירות הרבים גרמו גם לעלייה בצורך של הזמנת שירותי הובלות בראשון לציון. במידה וגם אתם עומדים לעבור לגור באזור, מומלץ שתפנו לחברה אמינה שתציע לכם שירות במחיר טוב. אנחנו בטופ הובלות נשמח להציע לכם מספר חברות העוסקות בהובלות באזורכם, ותוכלו לבחור את המתאימה מכולן לתיאום יום המעבר.

הובלות בראשון לציון

מחירון הובלות מראשון לציון לערים אחרות

בעזרת המחירון הבא, תוכלו לקבל מושג על מחיר הובלה בראשון לציון והסביבה. אם תהיתם כמה עולה הובלה בראשון לציון, נמליץ לכם להיעזר בדוגמאות הללו לשם כך ולהגיע מוכנים יותר לשיחה עם צוות המובילים.

פירוט מחירים עבור הובלה מראשון לציון למגוון יעדים

שירותי הובלה בתוך העיר עצמה

מעבר של דירת ארבעה חדרים.


1,900 - 2,300 ש"ח
מחיר הובלות מראשון לציון לתל אביב

הובלת דירת סטודנט ע"י מוביל מומלץ בראשון לציון.


800 - 1,200 ש"ח
מעבר מראשון לציון לאילת

כמה פריטים בודדים בלבד (3-4 רהיטים)


1,000 - 1,400 ש"ח
הובלה מראשון לציון אל ירושלים

הובלת דירה בראשון לציון בגודל של שלושה חדרים.


2,100 - 2,900 ש"ח
שירות מהעיר אל העיר רחובות

קראו עוד על הובלות קטנות בשפלה.


300 - 500 ש"ח
הובלת ספה מראשון לציון אל באר יעקב

הובלות מבאר יעקב אל ראשל"צ או בכיוון ההפוך, של ספה.


200 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

מה חשוב לבדוק מול חברת הובלות בראשון לציון?

בין כל הסידורים שממילא יש לכם לעשות לקראת מעבר הדירה, הזמנת הובלה היא אחד מהדברים היותר חשובים. מדובר הרי בציוד שלכם, וכאשר יש לכם בבית ארונות, שולחנות, מיטות ומכשירי חשמל יקרים כמו מקרר ומכונת כביסה לדוגמה, חשוב לכם מאוד שכל החפצים הללו יגיעו לביתכם החדש כשהם שמורים וללא פגמים שייגרמו להם בדרך.

 

תיאום הובלות בראשון לציון אם כך, חייב להיעשות עם מי שיוכל לאפשר לכל אחד ואחד מן הפריטים שייצאו מהבית שלכם, להיכנס לתוך המשאית הגדולה של החברה בבטחה, ללא דחיסת רהיטים "בכוח" וכשהרהיט עצמו עטוף וארוז בצורה המאפשרת את ההזזה שלו מבלי לפגוע בריפוד או בגימור שלו.

כך תתחילו שיחה עם מוביל

בשיחה הראשונית עם מובילים בראשון לציון ציינו אם יש לכם פריטים הדורשים פירוק, או כל התייחסות מיוחדת כמו חפץ שביר במיוחד, חפץ סנטימנטלי שיש להתייחס אליו בזהירות מרבית או רהיטים עם ריפוד עדין שחשוב לעטוף אותם בניילון מיוחד שאמור להיות לחברת ההובלה. תאמו תאריך ושעה נוחה, רצוי מה שיותר מוקדם בבוקר - כאשר המובילים רעננים ויש להם אנרגיות לעבודה הקשה והמאתגרת שהם עומדים לבצע.

 

מובילים בראשון לציון

הובלות מנוף בראשון לציון למגוון יעדים

במקרים מסוימים, לא ניתן לבצע את ההובלה בשיטות הרגילות של הוצאת התכולה דרך המעלית או חדר המדרגות. על מנת לחסוך זמן ולייעל את תהליך ההובלה, משתמשים כיום בהובלות מנוף בראשון לציון על מנת להוציא ספות, כורסאות, ארונות וגם מוצרים חשמליים כבדים. המנוף מוריד את התכולה אל המשאית ואנחנו חוסכים זמן רב בתהליך ההובלה וגם מגנים על הציוד בצורה טובה. 

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

כיצד ניתן להשוות מחירי הובלה בראשון לציון?

אנחנו בטופ הובלות עובדים עם מיטב המובילים המספקים הובלות במרכז ויכולים לסייע לכם במציאת המובילים האיכותיים ביותר באזור מגוריכם. תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר מחברות העוסקות בתחום שקרובות לבית שלכם, ולבחור עם מי אתם רוצים לסגור את העסקה.

 

בין אם מדובר בהובלה של וילה גדולה ובה ריהוט רב ועשרות או מאות ארגזים ארוזים, ובין אם אתם רק זקוקים להובלה של ספה או מייבש כביסה, כלומר הובלה קטנה - תוכלו בכל מקרה להיעזר בטופ הובלות ולהתקשר אל החברה שתוכל לספק לכם את השירות הדרוש לכם.

 

הובלות קטנות בראשון לציון

שביעות רצון, מקצועיות ואדיבות

הובלות בראשון לציון כמו בכל עיר אחרת, הם דבר שיש לעשות אותו בשיא המקצועיות, כיוון שיום המעבר הוא ממילא אינטנסיבי במיוחד מבחינה רגשית. במידה ותדעו מראש שיש לכם על מי לסמוך, תוכלו להירגע ולהתחיל להתרגש לקראת הכניסה למקום המגורים החדש שלכם, כאשר כל הציוד יגיע איתכם עד לכתובת החדשה כשהוא שלם ללא פגע ומוכן לשימוש.

 

שביעות הרצון של הלקוח נובעת בין היתר גם מהמחיר שהוא ישלם על ההובלה, לכן מציאת הובלות בזול בראשון לציון היא אחד מתחומי ההתמחות של טופ הובלות, שישמחו לסייע לכם להשיג מחיר אטרקטיבי מחברה מקצועית.

מתי הכי נכון להזמין שירותי הובלה?

במידה ויש לכם את האפשרות לבחור את מועד הזמנת השירות, נמליץ לכם כמובן להזמין חברות הובלה בראשון לציון במהלך עונת הקיץ או האביב, כאשר עונות אלו מאופיינות במזג אוויר נוח למדי. רק חשבו על הובלת דירה במהלך עונת החורף או הסתיו, כאשר ייתכן וגשם עלול להפתי אתכם במהלך ההובלה.

 

מבחינת המועד בו הכי נכון לסגור עם המובילים, ההמלצה היא לתאם עם מובילים בראשון לציון, מוקדם ככל הניתן - לפחות מספר שבועות מראש ואפילו חודש או חודשיים לפני מועד ההובלה. 

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

איך יודעים באיזה רכב מתבצעת ההובלה?

סוג הרכב, יהיה כמעט תמיד משאית הובלות. ישנם גם מקרים בהם מתבצעת הובלה קטנה בראשון לציון באמצעות טנדר אך מדובר על מקרים מיוחדים, כאשר היעד קרוב מאוד או כאשר מדובר על פריטים בודדים.

 

חשוב לציין כי אלו מכם אשר מחפשים הובלה בזול בראשון לציון, יכולים לחסוך לא מעט על ידי הזמנת הובלה עם טנדר מאחר וזהו שירות זול יותר מאשר הובלה עם משאית הובלות סטנדרטית.

 

אגב, הורדת הציוד אל הרכב, תתבצע באמצעות מנוף הרמה או לחילופין על ידי המובילים באמצעות סבלות שבמהלכה יורידו את הציוד דרך חדר המדרגות של הבניין או באמצעות המעלית.

שאלות על הובלות בראשון לציון

מה עליי לוודא מול חברת הובלות בראשון לציון?

אנו ממליצים לבדוק האם יש ביטוח במהלך ההובלה, לבחון את המחיר והעלות של שירות ההובלות וכמובן לקרוא חוות דעת והמלצות של לקוחות קודמים.


איך מומלץ לעטוף את הרהיטים בזמן ההובלה?

במסגרת הובלת רהיטים בראשון לציון, מומלץ לעטוף את הרהיט המועבר עם ניילון נצמד ובמקרים מסוימים גם בשמיכות.


האם חברת ההובלות מספקת לי קרטונים במסגרת השירות?

לא בהכרח. אצל חלק מחברות ההובלה הקרטונים כלולים במחיר בעוד אצל אחרות לא. בנוסף בדרך כלל בהובלות בינוניות או גדולות נהוג לספק קרטונים מטעם המוביל אך בהובלות קטנות יותר לא.


מה קובע את המחיר של הובלות דירה?

הדברים המשפיעים על מחיר הובלות דירות הם בדרך כלל גובה הקומות, כמות התכולה וגודלה הדירה. כמו כן גם הימצאות מעלית ודרכי גישה נוחות משפיעות על התמחור.