השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלות בקרית אונו

ברוב סוגי ההובלות, כדאי להיעזר בגורם מקצועי בשביל למנוע נזקים או פגיעה בציוד. בואו לקבל הצעות מחיר מחברת הובלות בקרית אונו עבור שינוע של תכולת הדירה שלכם או הובלה של פריט בודד בתוך העיר או לערים אחרות.

קצת על הובלות דירה בקרית אונו

עוברים דירה? מצוין! כל מה שנשאר לכם לעשות כעת הוא לבחור את חברת ההובלות שתלווה אתכם בתהליך. בהובלה של דירה יש לא מעט אחריות על המובילים מאחר ומופקד בידיים שלהם כל הציוד שלנו, החל ממוצרי חשמל, רהיטים קטנים וגדולים וכמובן ציוד רגיש נוסף בעל ערך סנטימנטלי כמו אלבומי תמונות, מזכרות שצברנו לאורך השנים וכדומה. הובלות דירה בקרית אונו מתבצעות באמצעות משאית הובלות אשר בה אפשר להכניס בו זמנית את כל הציוד שיש בדירה.

 

הובלות בקרית אונו

האם השימוש במנוף במסגרת הובלה הוא הכרחי?

לא בכל הובלה נדרש בהכרח להשכיר מנוף הרמה. במקרים רבים, מנוף ההרמה אינו הכרחי מאחר וניתן להוציא את הציוד בקלות בדרך הרגילה של הובלה וסחיבה שלו במעלית הבניין. אז מתי כן נשתמש במנוף להובלה? בעיקר כאשר אין מעלית בבניין או שהמעלית קטנה מאוד וכמובן במקרים בהם אין בבניין מעלית. במצבים כאלה, הוצאת הפריטים השונים, תהיה דרך מרפסת הבית וכך נקצר את זמני ההובלה באופן משמעותי אך גם נשמור טוב יותר על הציוד מפני פגיעות.

מחירים של הובלות קטנות בקרית אונו והסביבה

להלן מספר דוגמאות של מחירי הובלות קטנות בקרית אונו, תוך התייחסות לסוג הפריט שאותו מעבירים. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף על עלויות ומחירי ההובלה, עברו אל מחירון של הובלות מכל סוג.

מחירון הובלות קטנות בקריית אונו

מחיר של הובלת מכונת כביסה

סבלות בבניין בו יש מעלית.


400 - 500 ש"ח
עלות הובלה של מדיח כלים

מחיר להובלה לערים הסמוכות.


300 - 400 ש"ח
כמה עולה להוביל פינת אוכל בתוך קרית אונו?

העלות המוצגת היא ללא פירוק או הרכבה.


250 - 400 ש"ח
כמה עולה להוביל סלון שלם?

המחיר המדויק נקבע בהתאם לגודל הספות.


350 - 500 ש"ח
מחיר שינוע של מיטה זוגית

כולל פירוק והרכבת המיטה.


550 - 650 ש"ח
מחיר להובלה של טלוויזיה סטנדרטית

קראו עוד על הובלה של טלוויזיה.


150 - 200 ש"ח

הדפס מחירון

האם צוות המובילים אחראי על אספקת הקרטונים?

מאוד תלוי בחברה שבה בחרתם. חלק מהחברות מעניקות שירות של אספקת קרטונים לפי כמות התכולה שיש בדירה, בעוד חברות אחרות אינן מעניקות סוג כזה של שירות. גם אם החברה מעניקה שירות שכזה, הוא בדרך כלל מתומחר בנפרד בהתאם לכמות הקרטונים הנדרשת לכם. עבור חבילה של 60 קרטונים בגדלים שונים, תשלמו בערך 300 ש"ח, ותקבלו גם סרטי הדבקה שישמשו אתכם בתהליך האריזה.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

מזמינים הובלות בקרית אונו במחירים נוחים

בעקבות העובדה שהובלה הוא תהליך שמתבצע על בסיס חד פעמי או בתדירות מאוד נמוכה אצל רובנו, אנחנו לא תמיד בקיאים ברמות המחיר ובעלויות. לכן, באמצעותנו תקבלו הצעות מחיר שונות ממובילים וחברות הובלות בקרית אונו שכבר בשיחת הטלפון יספקו לכם טווח מחירים משוער.

 

נהוג לתמחר את מחירי ההובלה על סמך גובה הקומות, הימצאות מעלית בבניין והמרחק בין נקודת המוצא אל נקודת היעד שאליה צריך להוביל. הזמינו מובילים מומלצים לצורך שינוע ריהוט או הובלות של מוצרים חשמליים וגם דירות, דרך הפורטל המוביל בישראל בתחום - טופ הובלות.