השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלות בגוש דן

ןמתגוררים באיזור גוש דן? בואו לקבל שירותי הובלה מקצועיים במחירים נוחים ומשתלמים למדי. ניתן לקבל הצעות מחיר עבור הובלות קטנות וגדולות לכל אזורי הארץ.

הזמינו שירותי הובלות בגוש דן עוד היום

אם אתם מתגוררים באחת מהערים הממוקמות באזור גוש דן ואתם זקוקים לשירותים מקצועיים של חברת הובלות או מובילים פרטיים, אנחנו נשמח לסייע לכם בפעולת החיפוש עד למציאת בעל המקצוע המתאים ביותר. ניתן לקבל מענה לכל סוגי ההובלות החל מהובלות גדולות של דירות ועד הובלות של משרדים. כמו כן ניתן כמובן לקבל שירות של הובלות קטנות יותר כמו רהיטים, כמות קטנה של ארגזים או מוצרים חשמליים.

הובלות בגוש דן לפי חלוקה לערים השונות - לחצו על שם העיר לקבלת מידע נוסף:
 

הובלות בתל אביב יפו הובלות בפתח תקווהו
הובלות בגבעתיים הובלות באור יהודה
הובלות ברמת גן הובלות בחולון
הובלות בראשון לציון הובלות בבת ים
הובלות בבני ברק  

מובילים מגוש דן לכל אזורי הארץ

בין אם אתם מתכננים לבצע הובלה בתוך גוש דן ובין אם ברצונכם להוביל אל אזורים אחרים בארץ כמו אזור השרון, הצפון או הובלות במרכז, תוכלו להזמין דרכנו את השירות הרצוי. חשוב לזכור שהתמחור של ההובלה נקבע בין היתר על סמך המרחק בין נקודת המוצא אל נקודת היעד וככל שהמרחק רחוק יותר, כך נשלם סכום גבוה יותר.

הובלות בגוש דן

כמה עולה הובלה בגוש דן?

להלן מחירון אשר מציג עלויות ומחירים עבור הובלה בגוש דן תוך התייחסות לסוג ההובלה עצמו. לפני שמזמינים מובילים, בודקים את המחירים השונים ומבינים מה טווחי המחירים שנהוג לשלם באזור זה.

מחירון הובלות בגוש דן

עלות הובלה של מכונת כביסה

400 - 500 ש"ח
כמה עולה להוביל דירת 4 חדרים?

1,900 - 2,800 ש"ח
עלות הובלה של פינת אוכל

200 - 400 ש"ח
מחיר הובלה של ספה

120 - 180 ש"ח
הובלת משרד קטן (חדר אחד)

700 - 1,000 ש"ח

הדפס מחירון

הובלות קטנות של מוצרי חשמל ורהיטים

לעיתים אנו זקוקים להובלות של פריטים בודדים וזאת מאחר ומדובר בציוד כבד מאוד או לחילופין גדול מדי בשביל שנוכל להעמיס אותו בעצמנו ולהוביל אותו ברכב פרטי. דוגמאות לפריטים כאלה הם למשל מקררים, מדיח כלים, ארונות גדולים וגם סלון המורכב ממספר ספות וכורסאות. הובלות קטנות בגוש דן יכולות להתבצע בטנדר קטן או במשאית, כאשר הבחירה היא בדרך כלל של צוות המובילים ונקבעת על סמך הפריט שאותו ברצונכם להעביר. רוב ההובלות הקטנות יעלו כמה מאות שקלים ותהליך של הובלה שכזאת לוקח מספר שעות בודדות מאחר ומדובר בהובלה פשוטה יחסית.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

ומה באשר לשימוש במנוף?

מנוף הוא כלי הכרחי כיום בהובלות רבות ואנו רואים שימוש רחב בו כאשר ההובלה מתבצעת בבניינים ישנים בהם אין מעלית או לחילופין במקומות בהם השטחים צרים מאוד וקשה להוציא את הפריטים השונים בצורה נוחה. במצבים אלו, מנוף הרמה מיוחד (גלו עוד על השכרת מנוף הרמה) יוריד את תכולת הדירה שברצונכם להעביר דרך פתח המרפסת וכך גם נמנע מפירוק של רהיטים גדולים. למנוף יש יתרון מרכזי נוסף והוא העובדה שהציוד שלנו אינו מקבל מכות בזמן שאנחנו מוציאים אותו בתוך חדרי מדרגות צרים או במעלית קטנה. השימוש במנוף מתומחר לפי שעת עבודה ובדרך כלל מדובר בתוספת של בין 200 ל-400 ש"ח לשעה.