השוו מחירים ובחרו מובילים!
השוו מחירים ובחרו מובילים!

הובלות במעלה אדומים

בין אם אתם מחפשים חברת הובלות במעלה אדומים להובלות קטנות של מוצרי חשמל או מספר רהיטים או להובלה של דירה שלמה תוכלו למצוא את הפיתרון באמצעות טופ הובלות. בעמוד תוכלו לראות מחירון ולערוך השוואת מחירים כדי למצוא הובלה בזול.

מחיר הובלות במעלה אדומים

לפני שמזמינים הובלות, כדאי להציץ במחירון המופיע מטה בשביל לקבל הערכת מחיר ראשונית. המחירים אומנם נלקחו מהצעות אמיתיות של חברות הפועלות בעיר אך לעיתים עשויים להיות שינויים כאלה ואחרים באשר לעלות בשל מורכבות העבודה או שיקולים אחרים של בעל המקצוע.

 

לכן המחירון נועד לשם קבלת הערכה לגבי כמה עולה הובלה במעלה אדומים ולא בתור הצעת מחיר. אם לא מצאתם את הפריט שלכם תוכלו להתסכל במחירון ההובלות המלא שלנו.

מחיר הובלות במעלה אדומים והסביבה

הובלת מכונת כביסה בתוך מעלה אדומים

ללא שימוש במנוף להוצאת המכונה.


400 - 550 ש"ח
כמה עולה להוביל ספה?

מחיר הובלת ספה עם 2 מושבים, בתוך מעלה אדומים.


300 - 450 ש"ח
מחיר הובלת ארון עם 3 דלתות לערים הסמוכות

ללא פירוק והרכבת הארון.


200 - 400 ש"ח
כמה עולה להוביל דירת 4 חדרים בעיר?

השירות אינו כולל אספקה של קרטונים.


1,900 - 2,800 ש"ח
הובלה של דירת 5 חדרים במעלה אדומים

ללא שירותי אריזה או אספקה של קרטונים.


3,000 - 3,900 ש"ח

הדפס מחירון

הובלות קטנות במעלה אדומים בעזרת טופ הובלות

מה נחשב להובלה קטנה? בדרך כלל מדובר על שינוע של מוצר חשמלי כמו מכונת כביסה, מקרר, מדיח כלים או תנור או לחילופין הובלת רהיטים במעלה אדומים (גלו מהו מחיר הובלת רהיטים) שמאוד קשה להעביר באופן עצמאי, החל מארונות ועד שולחנות, ספות ופינות ישיבה. הובלות קטנות במעלה אדומים יכולה להיות גם שילוב של כמה מוצרים בו זמנית כמובן ולא רק מוצר בודד.

 

הובלה קטנה במעלה אדומים

איך ניתן למצוא הובלה במעלה אדומים בזול?

רוב האוכלוסיה מעדיפה להזמין שירותים של הובלת דירה בחודשי הקיץ או האביב בשל מזג האוויר הנוח, ובשל הביקוש הגבוה בקיץ המחירים מתייקרים. בחורף נוכל להינות גם מזמינות גבוהה יותר של חברות ההובלה וגם כמובן ממחירים אטרקטיביים. במקרים רבים ניתן לחסוך עד 30% בעלות ההובלה רק בשל שינוי העונה בה היא מתבצעת.

 

בנוסף אנחנו ממליצים לכם לקבל מספר הצעות מחיר מחברות הובלה במעלה אדומים, ככה תוכלו לקבל מחירים יותר טובים אפילו אם מדובר על אות ההובלה. השאירו פרטים אצלנו ונקשר ביניכם לבין עד 3 מובילים במעלה אדומים כדי שתוכלו להתחיל בהשוואת המחירים.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

הובלת דירה על ידי מוביל מומלץ

לפני שאתם מזמינים הובלת דירה במעלה אדומים חשוב לוודא שאתם לוקחים מוביל מומלץ לעבודה. איך תמצאו מוביל מומלץ במעלה אדומים?

  • ניסיון ומוניטין: ערכו חיפוש קצר בגוגל או בפייסבוק ומצאו חוות דעת על חברת ההובלות. קחו חברת הובלות במעלה אדומים שהלקוחות הקודמים שלה מרוצים מהשירות שקיבלו.
     
  • ביטוח: הזמינו חברת הובלת שיש להם ביטוח, כך שבמקרה של נזק לאחד הרהיטים תהיו מכוסים.
     
  • מחיר: כמו שאמרנו לכם שוק ההובלות הוא מאוד תחרותי, מה שמאפשר לכם כצרכנים לעשות השוואת מחירים ולא לקחת מחירים שנראים לכם מוגזמים.

חוזה לפני הובלה - אך ורק בכתב

אחת הטעויות הגדולות היא לסגור מול המוביל את הדברים בטלפון ולא לנסח הסכם עבודה או חוזה כתוב. החוזה יכול לחסוך כאבי ראש מיותרים במהלך יום ההובלה ומונע מחלוקות בין שני הצדדים. כאשר הדברים כתובים בצורה מפורטת ומעמיקה, החל משעות ההובלה, אופן הביצוע שלה וכמובן המחיר - אין מקום לטעויות או לבטים ואפשר להמשיך בתהליך. חוזה הובלה הוא אחד מהמסמכים הכי חשובים ומאוד לא מומלץ לוותר עליו, גם אם הרגשתם שיש חיבור טוב וכימיה עם המוביל.

 

הובלה במעלה אדומים

הובלות דירה במעלה אדומים ולערים הסמוכות

בין אם אתם זקוקים להובלה בתוך העיר ובין אם אתם מחפשים להוביל דירה או פריט בודד אל היישובים והערים הסמוכות, תוכלו למצוא את השירות דרכנו. יחד עם זאת חשוב לזכור שמחיר ההובלה עשוי להשתנות גם בשל המרחק אל היעד ולמעשה זהו אחד מהפרמטרים המרכזיים שמשפיעים על העלות. ככל שהמרחק ממעלה אדומים יהיה קרוב יותר, כך העלות תישאר זולה.

 

הובלות דירה במעלה אדומים אל ירושלים (4 חדרים) או להיפך (הובלת דירה מירושלים למעלה אדומים עצמה) תעלה בדרך כלל בין 2,000 ש"ח ל-3,000 ש"ח וכך גם אל יישובים וערים ברדיוס זהה כמו קידר או כפר אדומים.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6049996

שאלות נפוצות על שירותי ההובלה בעיר

הוספנו לכם שאלות נפוצות לגבי הובלות במעלה אדומים:

האם חברות ההובלה מספקות גם שירות של אריזה?

חלק גדול מהחברות מספקות שירותי הובלה ואריזה במעלה אדומים גם יחד, אך השירות כמעט תמיד יהיה כרוך בעלות נוספות.


כמה זמן לפני ההובלה כדאי לקבוע עם המוביל?

מומלץ לתאם הובלה לפחות כמה שלושה שבועות מראש בשביל לוודא זמינות של החברה.


מה משפיע על מחירי ההובלה?

כל מוביל במעלה אדומים מתמחר את העבודה בצורה שונה כאשר שלושת הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על העלות הם: מרחק ההובלה, כמות התכולה ומאפייני הדירה/ הבית, כלומר גובה הקומות, הימצאות מעלית וכדומה.